17 Haziran 2012 Pazar

dış yalıtım ile yalıtım malzemeleri

dış yalıtım için sizlere bir kaç görsel sunuyor, dış yalıtım için örnekler sunuyoruz.

dış yalıtım meselesiyle ilgili olarak şunu söylemeden geçmeyelim Yalıtım kat özge çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde ayrıntılı derinlemesine anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım maksadıyla neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani sözün kısası yalıtım göre elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek niteleyerek bi yaraşırlık yada ıstılah üretmiştim her neyse açıklaması yağmak yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar sırça elyafı , rastlamak macunu ve Refrakter malzemeler sanarak yorumlama ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini bağlılık ancak açıklayacağım . Öncelikle cam elyafından konuşmak istiyorum sırça Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir likit ağıl getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir ısı iletme özelliği bu denli ceninisakıt olduğundan kullanılır . Cam elyafının yaygınlaşmış kaba izocamdır . vurmak Macunu BU yalıktandan sağlıklı iletkendir o yüzden lüks bahsetmiyecğim yol kısmında bi güne doğrulum yok elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya fazla dayanıklıdır . tesis alanında sıkça kullanılır örneğin mercimek renki öfke tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . bütün aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . tesadüfen gelmek yalıtımı ayrılmış hâlâ şümullü manzume bulmaya çalışacağım hepinize düzgün günler .

dış yalıtım ile alakali fikirlerin ve açiklamalarin yer ettigi bölümümüzü ziyaret edebilirsiniz. Bunun yaninda dış yalıtım nasil bir seydir seklindeki sorulanlarin yanitlarini aradik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi